POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
In acest document va explicam modul in care societatea S.C. Benefiq Developments S.R.L. prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal si in care asigura protectia acestora, conform legislatiei aplicabile in materie, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46 / CE (GDPR).
Aceasta nota se aplica in legatura cu prelucrarile de date realizate de S.C. Benefiq Developments S.R.L.. Acest document este relevant pentru dumneavoastra indiferent de pozitia in care va aflati: client, partener – persoana fizica, reprezentant al unui partener – persoana juridica, solicitant al unei oferte sau persoana care ne contacteaza in alte scopuri (eg, in legatura cu cereri sau reclamatii), vizitator al unuia dintre sediile ori punctele noastre de lucru, intern, vizitator al site-ului nostru, etc.)
Aceasta nota trateaza, in ordinea de mai jos, urmatoarele aspecte:
1.1. Clienti actuali sau potentiali ai S.C. Benefiq Developments S.R.L.
Putem prelucra date cu caracter personal referitoare la reprezentantii clientilor nostri pentru:
a) Furnizarea serviciilor noastre. Vom utiliza datele dumneavoastra pentru a va transmite o oferta (la cererea dumneavoastra), pentru a incheia si executa contractul cu dumneavoastra, si pentru a ne asigura ca va furnizam serviciile solicitate. In acest caz, vom intemeia prelucrarile pe necesitatea incheierii si/ sau executarii contractului cu dumneavoastra si pe consimtamantul dumneavoastra pentru transmiterea de oferte. Vom prelucra in principal datele dumneavoastra de contact (nume, prenume, email, telefon) si, daca avem o relatie contractuala cu dumneavoastra, datele incluse in contractul cu dumneavoastra.
b) Functionarea serviciilor noastre. Vom utiliza datele dumneavoastra pentru a asigura functionarea serviciilor noastre, prin intermediul evaluarii acestora si a transmiterii de mesaje/ alerte tranzactionale sau legate de functionalitati ale programelor noastre. De asemenea, folosim datele dumneavoastra pentru statistici interne privind functionalitatea serviciilor.
Vom prelucra in principal datele dumneavoastra de identificare (nume, prenume, cod numeric personal, adresa de e-mail, numar de telefon), feedbackul dumneavoastra, adresa IP, date din loguri de acces si utilizare. Totodata, ne rezerva, dreptul de a retine inregistrarea audio a convorbirilor telefonice purtate cu angajatii nostri in aceste scopuri.
Temeiul acestor prelucrari va fi, dupa caz, executarea contractului cu dumneavoastra, interesul nostru legitim sau consimtamantul.
c) Solutionarea cererilor dumneavoastra. Vom utiliza datele dumneavoastra pentru a raspunde eventualelor solicitari, cerinte, reclamatii, sau oricaror altor intrebari pe care ni le transmiteti in cadrul relatiei cu dumneavoastra.
In acest caz, temeiul prelucrarilor va fi executarea contractului cu dumneavoastra sau,dupa caz, consimtamantul dumneavoastra.
Vom folosi in principal numele, prenumele dumneavoastra, datele dumneavoastra de contact (nume, prenume,adresa de e-mail, numar de telefon) si informatii cuprinse in cererea pe care ne-o transmiteti.
d) Comunicare in scop de marketing. Pentru a va trimite comunicari si oferte cu privire la produsele, serviciile si promotiile noastre (din initiativa noastra), este necesar sa prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal. In acest caz, prelucrarea datelor va fi intemeiata pe consimtamantul dumneavoastra.
Vom prelucra in
principal urmatoarele date care se refera la dumneavoastra: nume, prenume,
adresa de e-mail, numar de telefon, .
1.2. Membri (angajati, colaboratori etc.) ai partenerilor nostri contractuali – persoane juridice
Putem prelucra datele dumneavoastra pentru:
a) Mentinerea relatiei contractuale cu companiile din care faceti parte. Pentru a putea sa colaboram cu compania din care faceti parte (inclusiv pentru a comunica cu dumneavoastra pentru solutionarea eventualelor probleme pe care compania dumneavoastra sau S.C. Benefiq Developments S.R.L. le intampina in legatura cu contractul dintre acestea), va trebui sa prelucram date cu caracter personal care se refera la dumneavoastra. In acest caz, ne vom intemeia prelucrarile pe interesele noastre legitime de a putea executa contractele pe care le-am incheiat cu alte companii si de a ne asigura ca celelalte companii executa, la randul lor, acele contracte. Vom prelucra in principal urmatoarele date care se refera la dumneavoastra: nume, prenume, pozitie, angajator, numar de telefon.
b) Comunicare in scop de marketing. Pentru a va trimite comunicari si oferte cu privire la produsele, serviciile si promotiile noastre, este necesar sa prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal. In acest caz, prelucrarea datelor dumneavoastra va fi intemeiata pe consimtamantul dumneavoastra de a primi astfel de comunicari de la noi sau, dupa caz, pe interesele noastre legitime, acolo unde in urma analizei noastre am ajuns la concluzia ca interesele noastre legitime prevaleaza.
Vom prelucra in principal urmatoarele date care se refera la dumneavoastra: nume, prenume, numar de telefon, adresa de e-mail.
1.3. Parteneri contractuali ai nostri – persoane fizice (parteneri de afaceri, nu clienti)
Atunci, putem prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal pentru urmatoarele scopuri:
a) Pentru a putea desfasura relatii de afaceri cu dumneavoastra. Este necesar sa prelucram anumite informatii care se refera la dumneavoastra pentru a putea incepe si mentine colaborarea cu dumneavoastra.
In acest caz, ne vom baza prelucrarea datelor care se refera la dumneavoastra pe necesitatea acesteia pentru incheierea / executarea contractului dintre dumneavoastra si noi.
Vom prelucra in principal urmatoarele date care se refera la dumneavoastra: nume, prenume, date din actul de identitate.
b) Solutionarea cererilor dumneavoastra. Vom utiliza datele dumneavoastra pentru a raspunde eventualelor solicitari, cerinte, reclamatii, sau oricaror altor intrebari pe care ni le transmiteti in cadrul relatiei cu dumneavoastra.
In acest caz, temeiul prelucrarilor va fi executarea contractului cu dumneavoastra sau, dupa caz, consimtamantul dumneavoastra.
Vom folosi in principal numele, prenumele dumneavoastra, datele dumneavoastra de contact (adresa de e-mail, numar de telefon) si informatii cuprinse in cererea pe care ne-o transmiteti.
c) Comunicare in scop de marketing. Pentru a va trimite comunicari si oferte cu privire la produsele, serviciile si promotiile noastre, este necesar sa prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal. In acest caz, prelucrarea datelor dumneavoastra va fi intemeiata pe consimtamantul dumneavoastra de a primi astfel de comunicari de la noi sau, dupa caz, pe interesele noastre legitime, acolo unde in urma analizei noastre am ajuns la concluzia ca interesele noastre legitime prevaleaza.
Vom prelucra in principal urmatoarele date care se refera la dumneavoastra: nume, prenume, numar de telefon, adresa de e-mail.
1.4. Membri ai autoritatilor publice
Atunci, vom utiliza datele dumneavoastra cu caracter personal pentru indeplinirea obligatiilor noastre legale, cum ar fi raspunsul la solicitarile unor autoritati, tinerea de registre prevazute de lege si altele asemenea.
Spre exemplu, va trebui sa pastram numele, prenumele,
autoritatea din care faceti parte si semnatura dumneavoastra in registrele de
control pe care legea ne obliga sa le tinem. De asemenea, daca ne transmiteti o
solicitare de informatii din partea autoritatii – angajatorul dumneavoastra, va
vom prelucra datele (nume, prenume, pozitie, angajator) pentru a raspunde.
1.5. Daca sunteti un vizitator al sediului, al punctelor de lucru sau al altor incinte ale noastre
Atunci, e posibil sa folosim datele dumneavoastra cu caracter personal pentru a asigura securitatea persoanelor si a obiectelor.
La receptie vom prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal incluse intr-un act de identitate valabil, precum si informatii privind scopul vizitei, tot in vederea asigurarii securitatii persoanelor si a obiectelor din incintele noastre, in temeiul interesului nostru legitim.
1.6. Daca sunteti un vizitator al site-urilor noastre sau ati interactionat cu vreuna dintre paginile noastre pe retelele de socializare
Atunci, e posibil sa folosim datele dumneavoastra cu caracter personal pentru urmatoarele scopuri:
a) Imbunatatirea experientei pe website-ul nostru. Pentru a putea tine cont de preferintele pe care le-ati exprimat in sesiuni de navigare anterioare, pentru a adapta website-ul nostru la dispozitivul pe care il folositi, pentru a solutiona problemele pe care le-ati putea intampina la accesare, prelucram date precum: adresa IP; identificatori cookies; alti identificatori online; identificator unic de dispozitiv (ID universal unic – UUID); data si ora accesarii website-ului; istoricul vizitelor; solicitarea web; data si ora solicitarii/ data si ora accesarii website-ului; dispozitivul de pe care accesati website-ul; tipul de browser de Internet si limba browser-ului; informatii despre evenimentele survenite pe dispozitivul dumneavoastra (de exemplu, erorile); informatii cu privire la setarile hardware ale dispozitivului dumneavoastra; informatii despre locul in care va aflati cand accesati website-ul nostru.
Pentru mai multe informatii cu privire la modul in care folosim tehnologia cookies si tehnologii similare, va rugam sa accesati politica noastra dedicata disponibila pe https://www.tactiqHRinsights.ro/politica-de-utilizare-cookie-uri .
Temeiul prelucrarii va fi in cele mai multe cazuri consimtamantul dumneavoastra sau interesul nostru legitim.
b) Cunoasterea opiniilor pe care ni le comunicati. De asemenea, atunci cand publicati un comentariu sub una dintre postarile noastre pe retelele de socializare, apasati butonul Like, redistribuiti postarea noastra ori ne transmiteti un mesaj pe una dintre paginile noastre, vom prelucra in principal datele dumneavoastra pe care ni le-ati transmis (nume de utilizator, fotografie de profil, actiunea pe care ati intreprins-o – like / alta reactie sau continutul comentariului dumneavoastra).
In aceste cazuri, ne vom intemeia prelucrarea pe consimtamantul dumneavoastra.
c) Gestionarea sistemelor noastre de comunicatii si IT si protectia acestora. Putem prelucra datele dumneavoastra pentru: gestionarea sistemelor noastre de comunicatii; gestionarea securitatii noastre IT; realizarea auditurilor de securitate asupra retelelor noastre IT; protejarea datelor si a sistemelor noastre impotriva atacurilor si a altor acte similare in mediul virtual.
Vom prelucra in principal urmatoarele date care se refera la dumneavoastra: nume, prenume, adresa de e-mail, numar de telefon.
In acest caz, ne vom intemeia prelucrarea pe interesele noastre legitime sau, dupa caz, indeplinirea obligatiilor noastre legale.
1.7. Daca ati trimis un review in legatura cu produsele noastre sau v-ati inscris in campaniile noastre
Atunci este posibil sa folosim datele dumneavoastra in scopul promovarii companiei si a proiectelor acesteia, inclusiv prin intermediul folosirii testimonialelor furnizate.
In aceste cazuri, prelucrarea se face pe baza consimtamantului acordat de dumneavoastra. Datele ce vor fi prelucrate pot fi, dupa caz: nume, prenume, poza, video (in cazul testimonialelor acordate pe aceasta cale).
1.8. In general, in orice pozitie va aflati
Putem, de asemenea, sa prelucram datele dumneavoastra pentru urmatoarele scopuri:
Solutionarea cererilor dumneavoastra. Vom utiliza datele dumneavoastra pentru a raspunde eventualelor solicitari, cerinte, reclamatii, sau oricaror altor intrebari pe care ni le adresati.
Vom folosi in principal numele, prenumele dumneavoastra, datele dumneavoastra de contact (adresa de e-mail, numar de telefon) si informatii cuprinse in cererea pe care ne-o transmiteti.
In acest caz, temeiul prelucrarilor va fi executarea contractului cu dumneavoastra (daca exista) sau, dupa caz, consimtamantul dumneavoastra.
Raspuns la solicitarile autoritatilor sau prelucrarea datelor in alte cazuri in care legea ne obliga. Este posibil ca uneori sa avem o obligatie legala de a comunica datele dumneavoastra catre anumite autoritati, de a stoca datele dumneavoastra pe o anumita perioada sau de a va prelucra intr-un alt mod datele. In acest caz, temeiul prelucrarii va fi indeplinirea unei obligatii legale ale noastre.
Realizarea unor tranzactii, restructurari sau a altor operatiuni. In contextul unor tranzactii, este posibil sa divulgam datele dumneavoastra catre potentiali achizitori sau consultanti ai acestora ori autoritati, desi vom incerca sa reducem pe cat posibil aceasta. In acest caz, prelucrarea va avea loc in temeiul intereselor noastre legitime sau al indeplinirii unor obligatii legale.
Apararea drepturilor si a intereselor noastre sau ale altor persoane. Este posibil sa prelucram datele dumneavoastra pentru constatarea, exercitarea sau apararea drepturilor sau intereselor noastre sau ale altor persoane inaintea instantelor de judecata, a executorilor judecatoresti, a notarilor publici, a altor autoritati publice, a tribunalelor arbitrale, a mediatorilor sau a altor organisme publice sau private care solutioneaza dispute, a avocatilor, consultantilor nostri (cum ar fi auditori ori experti sau specialisti) sau ale altor persoane fizice sau juridice, publice sau private, care sunt implicate in acele dispute. In aceasta situatie, vom prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal, dupa caz, in temeiul indeplinirii unor obligatii legale care ne revin sau al intereselor noastre legitime.
Prevenirea fraudelor. Suntem interesati ca activitatea noastra sa se desfasoare in conditii de legalitate. De aceea, putem prelucra datele dumneavoastra (cum ar fi prin transmiterea acestor date catre consultantii nostri din diverse domenii – auditori, avocati etc. ori prin consultarea acestor date). In aceste cazuri, prelucrarea va fi justificata de interesele noastre legitime de a preveni fraudele si alte nelegalitati in activitatea noastra ori, dupa caz, de obligatiile noastre legale de a asigura legalitatea operatiunilor noastre (cum ar fi obligatii impuse prin legislatia in domeniul prevenirii spalarii banilor).
1.9. Despre datele tertilor
Daca ne transmiteti date cu caracter personal privitoare la alte persoane (de exemplu, reprezentantii dumneavoastra, membrii dumneavoastra de familie, persoanele aflate in intretinerea dumneavoastra etc.), trebuie sa va asigurati ca i-ati informat despre aceasta si ca i-ati indrumat spre aceasta informare cu privire la modul in care S.C. Benefiq Developments S.R.L. prelucreaza datele cu caracter personal.
Vom informa respectivele persoane in mod corespunzator despre modul in care le prelucram datele, atunci cand este cazul.
2. CUI VOM DIVULGA DATELE CU CARACTER PERSONAL REFERITOARE LA DUMNEAVOASTRA
Ca regula, nu vom divulga datele dumneavoastra catre alte persoane fizice sau juridice.
Limitam accesul la date pentru persoanele din afara companiei S.C. Benefiq Developments S.R.L. dar in anumite cazuri este posibil sa fie nevoie sa divulgam datele dumneavoastra, potrivit celor de mai jos.
Putem divulga datele dumneavoastra catre alte companii sau persoane fizice, cum ar fi: persoane fizice sau juridice care actioneaza ca persoane imputernicite pentru S.C. Benefiq Developments S.R.L. in diverse domenii (cum ar fi arhivarea de documente, distrugerea de documente, sau stocarea de date, servicii de plata, diverse servicii pe care le putem externaliza, cum ar fi in domeniul resurselor umane), alte persoane, instante, autoritati. In aceste cazuri, vom divulga datele pentru motive legitime legate de activitatea noastra, cum ar fi asigurarea posibilitatii noastre de a asigura siguranta documentelor, degrevarea activitatii noastre, constatarea, apararea si exercitarea drepturilor sau intereselor noastre sau ale unei alte persoane.
S.C. Benefiq Developments S.R.L. foloseste serviciile de hosting oferite de Dall Net International SRL, ce gazduieste baza noastra de date.
De asemenea, dupa cum am precizat mai sus, in anumite cazuri este posibil sa avem o obligatie legala de a divulga datele catre autoritati publice sau alte persoane fizice sau juridice.
In toate aceste cazuri ne vom asigura ca destinatarii datelor cu caracter personal referitoare la dumneavoastra le prelucreaza in conditii de securitate si confidentialitate, in conformitate cu scopul pentru care le-am transmis si cu respectarea drepturilor dumneavoastra.
3. IN CE CONDITII AM PUTEA TRANSFERA DATELE DUMNEAVOASTRA CATRE STATE TERTE SAU ORGANIZATII INTERNATIONALE
In acest moment nu transferam si nu intentionam sa transferam datele dumneavoastra cu caracter personal sau o parte dintre acestea catre alte companii, organizatii sau persoane din state terte sau catre organizatii internationale.
Daca va fi necesar sa transferam datele catre vreuna dintre destinatiile de mai sus, va vom informa in avans despre decizia noastra, acordandu-va timpul necesar pentru a va exercita drepturile in legatura cu transferul datelor dumneavoastra.
4.
CAT VOM PASTRA DATELE DUMNEAVOASTRA
Vom stoca datele dumneavoastra in conformitate cu politica noastra de stocare a datelor cu caracter personal, care atribuie o perioada de stocare in functie de scopul prelucrarii si categoria de date prelucrate.
Perioadele respective sunt bazate pe prevederile legale (in special din domeniul protectiei datelor cu caracter personal), avand in vedere, de asemenea, obligatiile de stocare a unor anumite date, termenele de prescriptie aplicabile, practicile recomandate in materie si scopurile activitatii noastre.
5. CE SE POATE INTAMPLA DACA NU NE FURNIZATI DATELE
In cele mai multe cazuri, nu aveti o obligatie de a ne furniza datele dumneavoastra cu caracter personal.
Totusi, daca nu ne furnizati datele solicitate, nu vom putea, de exemplu, sa incheiem sau sa negociem un contract cu dumneavoastra, sa va vindem produsele sau sa va prestam serviciile noastre, sa va permitem acces la toate optiunile de pe website-ul nostru, sa va raspundem la reclamantii sau solicitari ori sa va trimitem comunicari cu privire la produsele, serviciile si promotiile noastre care v-ar putea interesa.
6. INEXISTENTA UNUI PROCES DECIZIONAL AUTOMATIZAT
Nu luam decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata a datelor dumneavoastra (inclusiv crearea de profiluri) care sa produca efecte juridice cu privire la dumneavoastra sau care sa va afecteze intr-un mod similar intr-o masura semnificativa.
7. DREPTURILE DUMNEAVOASTRA SI MODUL DE EXERCITARE
Drepturile dumneavoastra
Aveti urmatoarele drepturi:
Cum va puteti exercita drepturile
Pentru a exercita unul sau mai multe dintre aceste drepturi sau pentru a adresa orice intrebare despre oricare dintre aceste drepturi sau orice prevedere din aceasta informare sau despre oricare alte aspecte ale prelucrarii datelor privitoare la dumneavoastra de catre noi, va rugam sa utilizati detaliile de contact din sectiunea DATELE NOASTRE DE CONTACT, de mai jos.
8. DATELE NOASTRE DE CONTACT
Ne puteti contacta la detaliile de mai jos.
Datele noastre de contact
Denumire completa: S.C. Benefiq Developments SRL
Adresa corespondenta: Str General Andrei Popovici, bloc 9A, scara B, Parter,
Ap. 13, sector 1, Bucuresti
Numar de telefon: 0721244482 (disponibil luni-vineri: 09:00 - 18:00 )
Adresa de e-mail: [email protected]
Website: www.tactiqHRinsights.ro
Datele de contact ale responsabilului cu protectia datelor cu caracter personal
Prenume si nume: Anca Iulia Bratu
Adresa corespondenta: [email protected]
Numar de telefon: 0721244482 (disponibil luni-vineri: 09:00 -
18:00 )
Adresa de e-mail: [email protected]
9. CAND SE APLICA ACEASTA INFORMARE
Aceasta informare generala se aplica in legatura cu prelucrarea datelor referitoare la dumneavoastra catre compania S.C. Benefiq Developments S.R.L..
Aceasta informare nu se aplica in legatura cu servicii sau produse oferite de alte companii sau persoane fizice, inclusiv cele postate pe website-urile noastre sau despre care va informam in alt mod. De asemenea, aceasta informare nu acopera activitatea altor companii sau persoane care fac publicitate serviciilor sau produselor noastre ori care va prelucreaza datele in alt mod prin website-urile noastre sau pe retelele de socializare in legatura cu paginile noastre.
10. MODIFICARILE ACESTEI POLITICI
Este posibil sa modificam aceasta politica. In astfel de cazuri, va vom informa in avans, prin postarea acestei politici pe website cu 20de zile inainte de intrarea sa in vigoare.
Vom posta aceasta nota de informare si pe website-ul nostru, la link-ul urmator:
Aceasta versiune a acestei politici va intra in vigoare la 01.09.2022.
11. CE SEMNIFICA TERMENII PE CARE I-AM FOLOSIT IN ACEASTA NOTA